#151 - Sijil Malaysia ^^

And I've told you many times already :)

Assalamualaikumwarahmatullah.
Bismillahirrahmanirrahim.
Alhamdulillah Allah beri nikmat nafas yang boleh membuatkan aku hidup.
Sehingga hari ini.

Sehingga hari ini,
Rasa syukur sangat bila Allah beri apa yang aku nak.
Straight As.
Sehingga hari ini,
Aku anggap ini ujian.
Sehingga hari ini,
Aku sangat berterima kasih,
Kepada semua orang.
Cuma,
Aku masih perlukan doa kalian.
Untuk aku teruskan melangkah.
Kerana ini baru permulaan.
Tak tertaip apa yang nak diluah.
Kerana bibir masih belum mampu berhenti,
Mengucap kalimah Alhamdulillah :)


p/s : Btw, middle east or west? Istikharah~


Comments

  1. i'd pick middlEast.. boleh jumpaa.. *perasan. LOL. semoga berjaya sampai lah berjumpa dgn Dia.. hee.. :')

    ReplyDelete
  2. @fyumie

    Tu laaa. kalau apply ireland or uk, IB je dah due thun. Rasenye pilih middle east jugak. InsyaAllah. Nanti kite jumpe la ehh. Teringin jumpe fiqah ^^

    ReplyDelete
  3. insya Allah, moga murah rezeqi ya.. ; u;

    ReplyDelete
  4. UK lah. UK perlukan penggerak sekarang, daie daeiah yang dapat tarbiyah pekat. Supaya dapat memekatkan orang orang dekat sana juga.

    "Aku adalah anak-anak panah Islam.Campakkanlah aku ke mana sahaja, aku tetap berjuang demi Islam!"

    Saad bin abi waqas.

    ReplyDelete
  5. @adwa'
    Ohh akh, saya masih dalam proses istikharah. Moga panduanmu menjadi pendorong untuk saya ke sana, insyaAllah :))

    ReplyDelete
  6. mabrook imia :)
    eyda tumpang gembira dan bangga dengan imia :)
    terimakasih juga tunjukajar yang diberi selama ni .
    terimakasih !

    ReplyDelete
  7. @Khaleda Syazwani
    Mabrook 'alaiki jugak eyda~!
    Congrats for ur SPM. Thanks for everything melayan dormmate yang sengal neyh. Hikhik. Thanks <3

    ReplyDelete

Post a Comment

comment me :)