74:7
Sometimes, the hardest thing is to let something we think are good for us. | Dashboard | +Follow

#151 - Sijil Malaysia ^^

And I've told you many times already :)

Assalamualaikumwarahmatullah.
Bismillahirrahmanirrahim.
Alhamdulillah Allah beri nikmat nafas yang boleh membuatkan aku hidup.
Sehingga hari ini.

Sehingga hari ini,
Rasa syukur sangat bila Allah beri apa yang aku nak.
Straight As.
Sehingga hari ini,
Aku anggap ini ujian.
Sehingga hari ini,
Aku sangat berterima kasih,
Kepada semua orang.
Cuma,
Aku masih perlukan doa kalian.
Untuk aku teruskan melangkah.
Kerana ini baru permulaan.
Tak tertaip apa yang nak diluah.
Kerana bibir masih belum mampu berhenti,
Mengucap kalimah Alhamdulillah :)


p/s : Btw, middle east or west? Istikharah~


8 comment (s) :

fyumie said... Best Blogger Tips [Reply] Best Blogger Templates

i'd pick middlEast.. boleh jumpaa.. *perasan. LOL. semoga berjaya sampai lah berjumpa dgn Dia.. hee.. :')

Cik Imia said... Best Blogger Tips [Reply] Best Blogger Templates

@fyumie

Tu laaa. kalau apply ireland or uk, IB je dah due thun. Rasenye pilih middle east jugak. InsyaAllah. Nanti kite jumpe la ehh. Teringin jumpe fiqah ^^

fyumie said... Best Blogger Tips [Reply] Best Blogger Templates

insya Allah, moga murah rezeqi ya.. ; u;

Cik Imia said... Best Blogger Tips [Reply] Best Blogger Templates

@fyumie
Aameen. Nti jugakkk ^^

adwa' said... Best Blogger Tips [Reply] Best Blogger Templates

UK lah. UK perlukan penggerak sekarang, daie daeiah yang dapat tarbiyah pekat. Supaya dapat memekatkan orang orang dekat sana juga.

"Aku adalah anak-anak panah Islam.Campakkanlah aku ke mana sahaja, aku tetap berjuang demi Islam!"

Saad bin abi waqas.

Cik Imia said... Best Blogger Tips [Reply] Best Blogger Templates

@adwa'
Ohh akh, saya masih dalam proses istikharah. Moga panduanmu menjadi pendorong untuk saya ke sana, insyaAllah :))

Khaleda Syazwani said... Best Blogger Tips [Reply] Best Blogger Templates

mabrook imia :)
eyda tumpang gembira dan bangga dengan imia :)
terimakasih juga tunjukajar yang diberi selama ni .
terimakasih !

Cik Imia said... Best Blogger Tips [Reply] Best Blogger Templates

@Khaleda Syazwani
Mabrook 'alaiki jugak eyda~!
Congrats for ur SPM. Thanks for everything melayan dormmate yang sengal neyh. Hikhik. Thanks <3

Post a Comment

comment me :)