74:7
Sometimes, the hardest thing is to let something we think are good for us. | Dashboard | +Follow

Kek Batik yang Baik :)

Salam guys ! how your days ? boring ?
same with me 'ere ! semalam really congrats for sesape yang dapat award tuh , sebenarnye kalau boleh nak bagi kat semua tau tak , tapi da limit 10 je , nak wat camne , kan ? ok , i promised yest. yang aku nak buat entry about Kek Baik Batik . so aku tukar name die jadik Kek Batik yang Baik as i always typo kan ? haha ! kek batik nih memang baik cause jadik je , its yummy though ! ahaha . nak tunggu kek tu da keras , superb lambat ! last sekali masuk dalam freezer . GILA , ta penah gi aku tengok orang wat kek batik letak dalam freezer .

family aku je ade habit camtuh [ gaga habit ] . ahaha :D and , aku wat special doodle khas jugak untuk kek batik ni . act. aku sangat bangga apabila cik fatihah ni bagi nickname kat aku cik doodle dalam entry award die . ahaha . bangga  ^^ . the spirit of doodle increase kot , tak gitu ? nak tengok ? ni ha ..


lol . buruknye kek yang aku lukis tuh , lagi satu lupa letak blusher la kat pipi dia :P banyaknye kelemahan . hehe . nak tengok gambar-gambar laen ?



sekarang kek batik tu dah habes dimakan . dah basuh dah pun bekas die . haha .dahla tu , esok insyaAllah aku post laen . sedang carik idea untuk entry esok , haish , pening-pening --' .aku rase nak post tentang ... , nak tau ... tu ape ? esok ye ! hehe . sure menarik la entry tu , coz mesti ramai yang interest punya ^^ .

ok . sudah la ye , nak tengok tv , kan rutin harian tu :P babai and salam 'alaiyk ^^







3 comment (s) :

caera puttih said... Best Blogger Tips [Reply] Best Blogger Templates

sedap nye!!! kasi sinie suket...gud larhh..

bintang27 said... Best Blogger Tips [Reply] Best Blogger Templates

teringat yang mak buat.. memang sedap

이 미아 룬 said... Best Blogger Tips [Reply] Best Blogger Templates

caera : ehehe , da habes la , hak2

bintang : tau xpe , yg mak buat lg sedapp :D

Post a Comment

comment me :)