doodle bukan dodol :P

Salam ,
waa !
sangat happy .
semalam , jengah blog kak rara ,
then tengok hasil doodle dia ,
ya Allah ,
comel sangat !
lepas tuh teringin la pulak nak berdoodle-doodle ni .
aku pun pegi browse pakcik Google ,
carik Adobe Illustrator [ ni aku tengok blog kak rara ]
pastu , nak download , kena sign up ,
aku punya semangat nak berdoodle nih ,
membuatkan aku tak kesah .
aku ambil yang trial 30 days punya .
ah~
dah download , kena tunggu Encik Akamai tu pulak [ dila tau :D ]
haish , lembap , bak kata dila , sopan santun sungguh .
dia tak nak lari pecut la tuh , dia merangkak je .
lebeh kurang sejam lepas tuh .
baru aku boleh berkenalan dengan Dato' Illustrator nih ,
fulamak !
memang syok tak terkata lah .
tak rugi aku tunggu lama2 . :D
haha .
lepas tu apa lagi kan .
menconteng sana sini .
satgi lukis yang ni , pastu lukis yang tu .
haish ~
sampai malam aku dok buat benda tuh .
tapi yang penting , syok habes !
tapi pagi tadi aku baru boleh nak mewarna , sebab baru nak browse tenet cara2 nak mewarna .
nak tengok hasil dia ?
hehe . tengok , jangan tak tengok :)

yang ni baru buat tadi :D


yang ni , aku terconteng . HAHA


yang ni st , burok kan ? haha


ni nak lukis mak aku , ta jadik :P


main kaler ngan radiant , bes !


yang ni aku color kat paint , buruk gila .


couple version , aku tau tak jadik :(


yang ni , inagt nak lukis DOMO , ta jadi , jadi benda laen :(


yang ni maen2 ngan gradient jugak :)


baru belajar mewarna dalam illustrator , gambar tu --' , abaikan


yang ni jadi sikit mewarna tu . tapi hampeh !


HAHA , amacam ? ok tak ?
aku tau BUROK , tapi bagi newbie macam aku ,
aku rasa ok la tuh !
haha .perasan !
ceh , sudaah la tu .
wey !
komen la !
ehehehe :D
babai :)

Comments

  1. syes ime wat sendiri??lawa giaks!!!ssah x ime?cm syok ja..ngeh3

    ReplyDelete
  2. ye la , ade nma km tuh . hehe . sng je . sbb byk dia btul kalau kt salah . :))
    try la

    ReplyDelete
  3. Lovely tajam posting. Tidak pernah berpikir bahwa itu adalah ini mudah. Extolment untuk Anda!

    ReplyDelete

Post a Comment

comment me :)