74:7
Sometimes, the hardest thing is to let something we think are good for us. | Dashboard | +Follow

alhamdulillah :D

Salam guys , today's mood was so good , heee ~ thanks Allah for giving me this GOOD result ! currently waiting for the sbp's result , hope i will be chosen to KISAS , hope it damn much :) alhamdulillah , alhamdulillah and alhamdulillah ~ mulut ni dah tatau nak sebut ape dah ~ truly grateful !


ok , now i'm going to story balek segala jenis perasaan waktu nak amek result , kecut doh ! first , cik maremy kite kate mama die dah tengok result and bagitau yang fatini got 9As , whoaa ! seriously surprise sebab orang laen tatau lagi kan ? then i'm asking mine then she said ' tatau sebab ta sempat tengok ! ' , grrr ~ lagilah takut doh ~ then aku , farah and 'ain jalan-jalan .

time tu kitorang tatau lagi yang cekgu-cekgu da masuk dewan , pastu mula lah , lari-lari pergi tanya cekgu , 'ain ngan farah dah lepas ke depan , aku sempat lagi tanya anisa , berapa aku dapat , then she showed me her 9 fingers ! whoaaa ! pastu dia cakap congrats ! hahah , thanks nisa , pastu terus pegi salam cekgu then minta kepastian *fuhh , ayat kau imia , and cekgu said so ! whoaaa ! alhamdulillah , waktu anisa bagitau tu pun dah terkaku seketika , inikan pula waktu cekgu told me herself , and segala butterflies yang ada dalam perut hilang terus , ahahaha !




*klik untuk tumbesaran :)*

then pengetua bagi ucapan , dorang-dorang yang dah tau aku dapat 9A mula said congrats and aku mulalah sembang , then aku terdengar ada orang tepuk tangan , aku tepuk jugak lah -.- then aku dengar pengetua kata " myname , bangun , nak tengok sikit budak neh " ceh , time tu baru aku perasan result dah umum ! grrr , malu gila ! pastu aku ingat pergi ambil slip PMR dekat tempat cekgu Aslinda pastu cekgu kata " eh , ambek dekat pengetua lah " , gosh ! *malu lagi sekali -.-'

then nama fatini , and so on ! huh ~ habes dah segala cuak yang tersimpan selama seminggu ! alhamdulillah :) sangat happyy , straight As sekolah hulu aku tu , 7 orang je :] , tapi banyak la tu bagi aku la , ahahaha xD

yang ni aku tak bagi tumbesaran :P
ok , doodle lupa+malas nak buat , sorry ! haha , mood hari ni terlebih happy ape orang hitam putih kata , overexcited :P babai and salam 'alaiyk :)

14 comment (s) :

Post a Comment

comment me :)