stack pack =.=

salam
haip !
lama ta jumpa .
heh .
sori , bukan malas ,
tapi line tefon rumah aku drop !
membuatkan aku tak on9 dua hari ,
so , no sorry for me ya !
farah boleh kata aku merajuk dengan dia sebab dia call aku tak angkat !
ain pulak kata aku pegi kenduri dekat Norway !
haha . diorang berdua amat childish + lawak
ade ke patut .
ish3 .
ok , disebabkan aku tak on9 ,
aku rasa macam dok ceruk dunia mana tatau .
tadak phone , haish =.=
susah2 .
aku menghabiskan masa aku dengan mengedit gambar ,
kan aku penah kata ,
aku nak edit gambar bagik lawa macam hari tu !
ingat tak ?!
aku tau korang ta ingat .
sila klik older post untuk makluman lanjut . heh .
ni la hasilnya , aku rasa ta berapa jadik .
huhu T.T

















and of course
darling2 sekelian ,
the last pic itu bukan aku yang edit .
hehe .
yang tu amek daripadada encik tumblr kite lahh
ok , kat rumah .
aku baca novel .
latest novel 143 ngan sweet sour.
both biasa .
tiada setanding dengan hlovate's .
aku juga telah edit .
nak tengok ?
hehe .
yang ni edit malas2 namanya




ok . i'm done with this post .
seronok ?
tak , aku tau jawapan dia .
ok
babai
see you in next post
about encik tumblr ye !
 

Comments

  1. lawa2!
    pndai edit~~
    err..
    noVEL TU SyOK x?
    ehem2..
    hee;)

    ReplyDelete
  2. hak2 . novel tu . bolehla . tadak la syok sangat . edit ? haha . st time edit lagu tuh . lawa pon ada , pelik pon ada :()

    ReplyDelete
  3. err . tak kot . kali ni lupa letak nama dila . haish ~ sori2 . hehe . tapi ada gambar dila ^^

    ReplyDelete
  4. haha..
    xletak pon xpa aih..
    aah..nseb da gmbaq tdung jd,,
    hee..

    ReplyDelete
  5. hee . km tau . km boh yang jadik la . haha . xkan nak boh gambaq yang dila tgh tggu azan tu kot . hhe

    ReplyDelete
  6. hha..
    jngn la ingtkan..
    dah tqenyih nie..
    kuikuikui~~

    ReplyDelete
  7. haha . qenyeh la anda sampai pagi esok , walau dalam mimpi . hehe

    ReplyDelete
  8. sudah la ye . haha . penat . sebab kena repot . kuikuikui :D

    ReplyDelete
  9. budak2 zaman sekarang tak suka bca novel FT ke?

    ReplyDelete
  10. kak umai : oh , ada baca kak . tapi tak banyak . novel written by hlovate jugak macam FT . islamik dan membataskan pergaulan . tapi novel2 FT susah nak dpt .

    ReplyDelete
  11. aah. hlovate pun ok..tp hlovate ringan skit bbnding ft. aah, ft susah nak cr kat kedah..sllu bli kat kl saja...nway, enjoy reading bhan2 bmanfaat, semoga membantu kematangan

    ReplyDelete
  12. thx kak umai . moga aimi dpat hidayah . huhu . ft kat kl bnyk ea ? nnti nak try survey kat mph lahh

    ReplyDelete

Post a Comment

comment me :)