mister tumblr

salam
and good [ whatever ] .
ok .
semalam aku da janji nak cakap pasal tumblr kan ?
ok . untuk pengetahuan korang ,
tumblr ni macam blogger .


lebeh kurang macam tempat nak luah perasaan .
ececey ~
aku kenal blogger dari tykahyun .
dia kan Korean maniac .
so , Asian's peeps , most of them prefer tumblr than blogger .
btw , aku tetap pilih Dato' Blogger jugakk .
hehe.
aku cuma berminat dengan tumblr ni 
sebab banyak gambar dia ,
MasyaAllah!
lawa tak terkata .
[ tumblr ni juga boleh post gambar sahaja kalau tanak post any words yang ta patut kan ?! ]
aku juga baca banyak tazkirah , artikel dekat tumblr nih .
most of them in ENGLISH .
tapi ade aku kesah ?!
asalkan boleh masuk dalam kepala otak .
tumblr ni menggunakan full English language .
other language tak digalakkan .
tapi , aku baca tazkirah tu .
ada jugak la words Melayu yang termasuk .
haha . ada dia kesah ?
tumblr jugakk ada resepi  !
aku nak try ! aku nak try !
hehe .
sejak aku memasak tart nestum tu [ nak tau sedap ke tak , tnya dila ]
minat memasak semakin tinggi [ walaupun ta tinggi mana pon ]
heh .
err .
nak tengok gambar yang ada dekat salah satu tumblr kawan aku tak ?
meh tgok !
[ sebab aku tatau nak tulis apa ]
haha


melalui gambar2 ni ,
aku dapat tau la dorang edit camne .
lawa2 .
nak try apply kat picture aku .
btw , korang tau tak watermark aku kat any handmade pic aku ?
ok , aku umum ye !
watermark rasmi aku ialah refcoorpic .
jangan tanya mana aku dapat watermark itu !
rahsia adalah secret tak bukan ?
sudah la ye .
kalau nak lagi gambar2 menarik [ rasa macam korang tanak jep ]
korang boleh tanya aku dekat FB .
insyaAllah aku akan jawab , k ?
ok .
babai .
wassalam

Comments

  1. wehuuu~~
    da nma kmi tuu..
    haha..
    ya2..
    sedap2.mak kmi pon kta sdap!
    em..

    ReplyDelete
  2. emm . bg km tak . haha . kami ta suka sangat la . nama dila kat atas tu x dirancang nak letak ye . spontan je tulis . hehe

    ReplyDelete
  3. xpa la.
    jnji da.
    wlpon x drncng , kiqa ampa ingt kmi laa..
    kan3?
    :)

    ReplyDelete
  4. hee . suda tentu lahh . kan kita anak azmi :))

    ReplyDelete
  5. aahh..
    hee..
    anak azmi slalu sling ingt mngingati~
    wlpon jauh dmta , dkat dhati~~
    kuikuikui..

    ReplyDelete

Post a Comment

comment me :)