sekolah ,, miss you

salam .
hari ni amat boring .
waktu aku tulis entry ni adek aku da balik asrama dia dah .
so , tahap boring aku memang increase la .
tiba2 , aku rindu sekolah .
time belajaq dulu . haish ~


walaupun aku suka cuti , kalau stay kat rumah tak buad apa2 lagi boring .
bek pi skolah , cekgu buad aktiviti yang semestinya seronok .
aku boleh sembang2 . gelak2 .
kalau kat rumah ? err , waktu adek aku ada takpa la , dia suka buad lawak [ yang patut gelak ]
cadangan timah , blogwalking .
untuk pengetahuan semua , lebih kurang 500 ++ blog sudah aku jejak.
walaupun syok , tapi kalau dok buad keja yang sama , lama2 boring jugak kan ?
nak hias blog , aku dah ta larat . biaq pi la camni . sampai aku da rasa annoyed sangat .


kalau kat sekolah boleyla aku maen kejar2 , dengan ain ngan farah .
kalau dekat sekolah boleyla aku gosip + cerita pasai someone dengan dila .
kalau dekat sekolah boleh maen kad UNO ngan farah ngan ain .
kalau dekat sekolah boley maen puzzle dengan dua org besties aku tu.
kalau dekat sekolah .....
macam2 aku boley buad .
kalau kat rumah , aku keja dok hadap pakcik comp. ni ja .
ish2 , tatau nak buad apa .


dila , km sokong ampa ! km juga BENCI = HATE = TA SUKA cuti !
huhu . tolong !
i miss school , besties , dudes n tcers !
we will miss the school when the holidays come ! n vice versa .
err . out . babai !

Comments

  1. erm , i can see my name there . err , school is cool . sbb tu bunyi depa dekat2 . hehe

    ReplyDelete
  2. err..
    kita pnah gOsip ka aimi??
    yeah!!
    bguih2~~
    ank azmi mmg shati sjawaa laa...

    ReplyDelete
  3. timah : ya , i can see ur name too . hhe . ya ! school is to cool ! kalau dah keja nanti mesti miss moments yg ada time skolah ~~

    ReplyDelete
  4. dila : kita penah gosip ooo . bnyk tu ! haha .

    ReplyDelete
  5. esok km peringat balek . haha . kita kan keja dok gosip ja

    ReplyDelete
  6. ooo..
    tu kja kita la kat skOla..
    ish3..
    trOk2~~

    ReplyDelete
  7. keh3 . km x igt gak . ada berok kot mula dulu . hhe

    ReplyDelete

Post a Comment

comment me :)