kawan , sahabat , sodiqah

kawan..
ok
disebabkan dila post pasal cinta ,
aku nak post pasal kawan .
aku suka berkawan 
tapi kalau kawan da sakitkan hati
itu namanya kawan dalam musuh [ ada penah dengar ? aku reka ja ]
kawan yang baek ialah
kawan yang sentiasa bela kwan dia walau dalam apa jua situasi [ bunkface]
tapi aku paling benci kawan yang suka saketkan hati , talam dua muka .
ni senarai kawan aku yang paling baek :
  • farah
  • ain
  • dila
  • anisa
  • khalijah
ok 
orang pertama dan kedua tu aku dah tulis
dalam page ni
aku sekarang nak explain tentang
makcik2 yang seterusnya [ korang ta amek hati kan ]

rd person :
  • nur anis adila
  • suka kaler purple
  • sedang couple ngan fizi [ satu2nya kawan baek aku yg couple ]
  • sangat suka benda baru [ ex : blogger ]
  • suka gelak [ klau nak tau dia gelak cmna bule tnya sendiri kat dia ]

fourth person :
  • noranisa
  • sangat cantekk + comell
  • suka buat lawak
  • suka kaler biru
  • dia lagi comel bila tangkap gambar

 fifth person :
  • siti khalijah
  • sangat kurus + ringan
  • suka kaler merah
  • tinggi daripada aku
  • suka gelak jugakk




ok
kesimpulannya .
diorang ni suka gelak 
juga happy go-lucky
aku sayang korang
muahhh
babai




Comments

  1. LIKE!!!!!
    aimi , kmi ambik jntung sal ampa kta makcik~~
    hee..adila tu gelak cmni>>hikhikhik< law nk dngaq scara siarn lngsng sila jmpa sya dan buat lwk . sya psti akn gelak!

    ReplyDelete
  2. hhe . amek la diaphragm km skali . hhe . km pon likeee jgkk . cumelnya gelak dila . hha

    ReplyDelete
  3. hee..bule ja..
    hikhik?
    kmi da nak tkaq gelk kmi..
    spaya lbih sopn..
    tp x bule...

    ReplyDelete
  4. hhe . try la . gelak mcm kami . ha ha ha . tiga kali je . hhe . [ lawak je ]

    ReplyDelete
  5. ngeh..
    mna bule tga kli ja.
    urat gelak kmi bnyk laa...
    kuikuikui..
    sopan x?

    ReplyDelete
  6. eheh , sopan sikit kot . ha ha ha . comel plak tu bila bygkn .

    ReplyDelete
  7. haha..
    aa..
    mna da owg glak kuikuikui..
    klw kuihkuihkuih da la..
    yg dok juai kuih..
    2 snggit!

    ReplyDelete
  8. aiyok . km tetap dgn ha ha ha . tak kira masa dikau beradah . hhe

    ReplyDelete

Post a Comment

comment me :)